Fem servir cookies pròpies i de tercers, per realitzar un anàlisi de la navegació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració o obtenir més informació aquí

Acceptar



Estudi Local Media Association

2020 07 07s10_30_55 Inicio

El context de la pandèmia a nivell mundial generat per la COVID-19 ha suposat un trasbals per a moltes empreses: les rutines de producció, principalment presencials, s’han vist impedides per la necessitat de no contacte per part de la majoria de la població.

Les empreses que produeixen continguts audiovisuals no són menys, i la Local Media Association ha realitzat un estudi als EUA on es poden veure alguns dels canvis aplicats a mitjans locals del territori nord-americà.

L’estudi pregunta quins tipus de canvis s’han establert dins d’aquest mitjans d’àmbit local. Per exemple és molt freqüent l’ús del treball remot per part de la plantilla, així com la necessitat de fer ús de les noves tecnologies per a fer el treball remot possible. D’altra banda hi ha una forta aposta per rebaixar preus o la gratuïtat, així com per a brindar nous serveis o productes.

Molts enquestats també opinen que alguns d’aquests canvis han vingut per quedar-se després de la situació d’emergència, especialment els referents al treball remot. Una informació rellevant si tenim en compte que més del 70% dels enquestats creuen que la “nova normalitat” no arribarà com a mínim fins d’aquí sis mesos o més.

El sacseig generat per la situació d’excepcionalitat ha suposat també canvis en el mon de la comunicació. Per a més detalls: https://www.localmedia.org/